Sneak peak…

FOR ENGLISH, SCROLL DOWN

Dag allemaal, hier ben ik weer!

Vandaag laat ik je een aantal sneak peaks zien van zaken die ik gehaakt heb, maar helaas nog niet afgemaakt heb. Deze zijn blijven liggen door drukte van het werk. Deze hoop ik binnenkort wel af te krijgen, nu ik wat meer tijd heb. Maar ondertussen ben ik ook bezig geweest met pannenlappen en sjaals voor mensen te haken, dus dat schuift wel mijn werk wat op wat maakt dat deze projecten nog wel even blijven liggen…

Wat zijn mijn onafgewerkte projecten?

Allereerst, zoals jullie weten, maak ik handtassen / zakken om te gebruiken om je kleine boodschappen in kwijt te kunnen.

  • Een mooie paarse tas (ontbrekend: binnenvoering en handvaten):

Zoals jullie kunnen zien op de tweede foto, heb ik afgewisseld stroken vasten en stroken halve stokjes gedaan.

  • Een stralende, muntgroene tas voor een leuk feestje (ook binnenvoering en handvaten ontbrekend):

img_8019-1-2

De ‘cupcake’ waar ik eerder over sprak:

Even snel op elkaar gezet, nog niet aan elkaar genaaid ;-).
Deze vind je bij Boekenvoordeel!

  • Een piepklein vosje vanuit ‘De leukste bosdieren haken’:

img_8025-1

Een hertje, nog maar net in de maak:

img_8023-1

‘De leukste bosdieren haken’ vind je ook in de Boekenvoordeel.

En nog maar een paar draadjes wegstoppen en deze pannenlap is ook klaar:

img_8020-1

Hebben jullie ook nog een aantal onafgewerkte projecten liggen?



Hello everyone! Me again!

Today I’ll show you a few sneak peaks of things I have crocheted, but unfortunately haven’t finished yet. This ones have been left aside because of I’ve been busy at work. I hope to finish these ones, now that I have a bit more time. But in the meantime I’ve also been busy crocheting potholders and scarfs for other people, so that pushes these projects aside for a while…

What are my unfinished projects?

First of all, like you know, do I make handbags/ bags to use for small groceries.

  • A beautiful purple bag (missing: inner layer and handles):

Like you can see on the second picture, I used single crochet and double crochet.

  • A bright, mint green bag for a fun party (inner layer and handles also missing):

The ‘cupcake’ that I mentioned before:

Assembled quickly , not sewed together yet ;-).

You can find this one at Boekenvoordeel!

  • A tiny fox from  ‘De leukste bosdieren haken’ (Crocheting the most fun forest animals):

img_8025-1

A deer, only just in the making:

img_8023-1

You can also find ‘De leukste bosdieren haken’ at Boekenvoordeel.

Just have to fix the yarn that sticks out and then this pot-holder will be ready as well:

Do you also have a unfinished projects lying around?

Gepubliceerd door Emzzcrochee

Ik lees graag en praat graag over de psychologie van de mens. Ik ben Psychologisch consulent en Gedragscounselor van beroep. Naast al de literatuur hou ik er van om totaal te stoppen met denken en aan het haken te slaan! Daarnaast is 3D-kaarten maken en bullet journaling nog een leuke bezigheid :-) Je kan me ook volgen op: * Bloglovin' : https://www.bloglovin.com/@emzzcrochee * Instagram: https://www.instagram.com/emzzcrochee * Facebook: https://www.facebook.com/Emzzcrochee/ Je kan mij mailen op: emzzcrochee@gmail.com

Plaats een reactie