Een verwarmende trui

Het zijn warme dagen en ik kom af met iets warmers om jullie extra te verwarmen. 😀

In maart postte ik een bericht over een rok en kleed dat ik heb gehaakt. Het kleed maakte ik tegelijkertijd met een collega. Voor de maand mei/juni zijn we terug de uitdaging aangegaan om samen dezelfde trui te haken.

Dit is het resultaat:

De trui zit supergoed en is warm genoeg voor een avondwandeling in de lente (er was een frissere wind die avond).

Het zijn uiteindelijk driekwart mouwen geworden omdat ik net aan één mouw niet toekwam (ondanks dat het een pakket op maat was). Het is een aangenaam garen, niet voor in de volle zomer maar ideaal als tussenseizoen trui.

Het haakpakket (en dus zo het patroon) vind je terug op de webshop van Haakvrouw.

Een gouden tip: pas regelmatig! Dit was zeker nodig bij de mouwen. Wanneer ik het patroon volgde, werden de mouwen te strak.

Heb jij ook al eens kledij gehaakt/gebreid/genaaid? Laat het met weten! 🙂

Gepubliceerd door Emzzcrochee

Ik lees graag en praat graag over de psychologie van de mens. Ik ben Psychologisch consulent en Gedragscounselor van beroep. Naast al de literatuur hou ik er van om totaal te stoppen met denken en aan het haken te slaan! Daarnaast is 3D-kaarten maken en bullet journaling nog een leuke bezigheid :-) Je kan me ook volgen op: * Bloglovin' : https://www.bloglovin.com/@emzzcrochee * Instagram: https://www.instagram.com/emzzcrochee * Facebook: https://www.facebook.com/Emzzcrochee/ Je kan mij mailen op: emzzcrochee@gmail.com

Plaats een reactie