30 day crochet and knit challenge

** English below**

Detoxen geeft tijd voor rust en creativiteit. In deze periode maakte ik gebruik hiervan. Daardoor kondig ik met plezier een haak- en brei challenge voor de maand juli. Als je me volgt op Instagram zag je deze challenge al verschijnen op 8 juni.

Wie doet er mee? De bedoeling is dat je van 1 juli tot en met 30 juli elke dag iets post (je mag kiezen in stories, feed of beiden) dat overeenkomt met wat er hier op de foto staat.

Zelfs al heb je nog geen ‘amigurumi’ of ‘kledij’ gehaakt of gebreid, mag je tonen wat je ‘graag zou willen maken’, wat je ‘eerste knuffel/kledij’ zou zijn.

Vergeet niet #30daycrochetknitchallenge te gebruiken en als je @Emzzcrochee tagged, deel ik je story/feed in mijn stories.

Veel plezier! 🙂

P.S.: Dit gaat vooral door op Instagram maar voel je vrij om het ook te zetten op je Facebook stories en eventueel op je eigen blog. Laat het me weten!

————————————————————————————————————————

Detoxing gives you time for some peace and creativity. During this period I used that creativity. As a result I want to invite you all to my crochet and knit challenge for the month of July. If you follow me on Instagram you’ve already seen the announcement on the 8th of June.

Who is joining me? You can post every day from the 1st of July until the 30th (stories, feed or both) that matches with the day on this picture.

Even if you never crochetted/knitted a ‘amigurumi’ or ‘clothes’ before, you can show what you ‘want to make’, what your ‘first amiguruimi/clothes’ would be.

Don’t forget mentioning #30daycrochetknitchallenge and if you tag @Emzzcrochee, I will share your story/feed on my stories.

Have fun! 🙂

P.S.: This is on Instagram but feel free to join with your Facebook stories or your own blog. Let me know!

Gepubliceerd door Emzzcrochee

Ik lees graag en praat graag over de psychologie van de mens. Ik ben Psychologisch consulent en Gedragscounselor van beroep. Naast al de literatuur hou ik er van om totaal te stoppen met denken en aan het haken te slaan! Daarnaast is 3D-kaarten maken en bullet journaling nog een leuke bezigheid :-) Je kan me ook volgen op: * Bloglovin' : https://www.bloglovin.com/@emzzcrochee * Instagram: https://www.instagram.com/emzzcrochee * Facebook: https://www.facebook.com/Emzzcrochee/ Je kan mij mailen op: emzzcrochee@gmail.com

Plaats een reactie